Support

Har du brug for at kontakte os, så send en mail til: support@innomate.com.

Artikler under den valgte kategori

INNOMATE har opdateret sin Databehandleraftale.
Med 3.11 blev der gennemført en justering af det grafiske design.
Version 3.12, med release 4. december 2016, er hovedsagelig koncentreret omkring en opgradering af Rekruttering til version 3. Herom, – meget mere i andre artikler. En række mindre forbedringer med konsekvens for hele systemet, har også fundet vej i v3.12. Her vil jeg beskrive tre af dem:
Når vi skifter fra Rekruttering i v2 til v3, sker med et koncept, hvor vi i høj grad søger at fastholde den logik, der er kendt fra v2.
Vi har her samlet en række oplysninger om, hvor du kan finde hjælp til brugen af INNOMATE HR og hvordan vi løbende supporterer dig med nyt om systemet.
Når du arbejder i eller læser om INNOMATE HR, vil du støde på en række begreber, der hver især har en helt konkret betydning i forbindelse med systemet. Nogle af disse begreber er forklaret herunder.
Med v3.14 ændres automatisk to visninger, som har betydning for brugerne: statusoversigten og hovedmenuen.
INNOMATE HR indeholder en hændelseslog, i overensstemmelse med kravene i GDPR.
Den gamle Statusoversigt er blevet ændret til Dashboard. Vi skifter navnet, idet vi under overfladen, har tilført siden meget mere funktionalitet, end blot visning af status.
Vi har rokeret lidt rundt til punkterne i øverste højre hjørne i INNOMATE HR og tilføjet et nyt punkt Indstillinger. Endvidere har vi gjort det enklere at tilføje eller redigere flere data af samme type, ad gangen.
Ny hjemmeside
Vi har arbejdet på det længe, og benytter vi nu sommeren til at springe ud i vores nye design. Med designet ønsker vi at give brugerne en mere intuitiv og moderne brugergrænseflade. Lad os tage et kig – og bedøm selv.
For administratorer, er der adgang til Workflowkørsler fra menuen Indstillinger.

2021 INNOMATE